2 Ağustos 2010 Pazartesi

Çikolatalı Yaş Pasta

Her zaman yaptığım spesiyalim olan yaş pastayı bu kez şeftali ile denedim. Önce pastabanı hazırlanıyor, geceden pişirmiştim. Sonra pastabanı ikiye böldüm, benim kalıbım oldukça büyük olduğu için kocaman bir pasta çıkıyor ortaya..:) 



Bu arada bir kenarda süt ile kremayı hazırlayıp pişirmek gerekiyor. Kremayı pastabanın her iki tarafına sürdükten sonra arasına çikolata damlaları serpiştirdim. O anda masanın üzerinde gözüme ilişen şeftali dilimlerini de kuşbaşı doğrayıp içine ekleyiverdim. Tadının nasıl olacağını kestiremediğim için fazla katmadım ama bir dahaki sefere daha fazla şeftali katmaya karar verdim.

Son olarak da üzerine çikolatalı sosu yine tamamen evde hazırlayıp pişirerek sıcağıyla döktüm ve pastanın tamamını kapladım. Geriye soğuduktan sonra üzerine hindistan cevizi serpmek ve arzuya göre şekerli pasta süslerinden dökmek kaldı. 
Vee bir dilim alıp afiyetle yemek kaldı...:)

Hiç yorum yok: