11 Ağustos 2010 Çarşamba

Pembe Taşlı Çanta

http://img255.imageshack.us/img255/6471/01aruwpembecantamnazimdd7.jpg 
Sizlerle paylaşmak istediğim çanta tamamen uydurmasyon bir çantadır. Kumaş olarak bir zamanlar moda olan üçlü takımlarından kalmış taşlanmış kadife bir yeleği kullandım. Yeleğin yalancı cep kısmı orijinalinde vardı, ben de altına gerçek bir cep diktim. Böylece küçük bir cebi oldu.

Sapında çok eskilerden kalma bir kemeri kullandım. Üzerini çantanın kumaşı ile kapladım ve gördüğünüz gibi pullarla süsledim. İçerisini astarlayınca rahat bir şekilde kullanıma hazır hale geldi.

En önemlisi de bu çanta için hiç para harcanmadı, bütün malzemeler evde olan şeylerden kullanıldı.

Umarım sizler de beğenirsiniz, eleştiri ve yorumlarınızı beklerim.



Bu yazı ayrıca şurada yayınlanıyor.

Hiç yorum yok: