11 Ağustos 2010 Çarşamba

Tokat Yazmasından Çanta (Handimade Bag)

http://farm4.static.flickr.com/3278/3066779448_ed17c62fe3_o.jpg 


Bu sefer sizinle ilk yaptığım çantayı paylaşmak istiyorum. Acemiliğim çok belli oluyordur, görmezden geliniz.:)

Resimlerden anlayacağınız gibi kumaş olarak Tokat yazması kullandım. Kumaşı arasında elyaf koyarak çeşitli desenlerle kapitone yaptım, içinde astar olarak tül kullandım.

http://farm4.static.flickr.com/3195/3065938721_f39d2f79e2_o.jpg
 

Çantanın diğer yüzünde Tokat'ın tarihi  saat kulesinin bir resmi ile ünlü Ballıca Mağarasının tanıtımı var. Bu yüzünü de piko ile kapitoneledim. Çantanın kenarına siyah kordon geçtim ve saplarını da yine siyah kordondan yaptım.

Son derece pratik ve biraz da otantik bir çanta oldu, özellikle yazın ve tatil yörelerinde kullanımı şık bir çanta oldu.

Umarım beğenirsiniz.

-------------------------------

İlginizi çekebilir
* Bu yazı Mnazim'de yayınlandı.
* Aruw's handmade photos
* Aruw's food photos

Hiç yorum yok: